reklama
kategoria: Biznes
21 listopad 2024

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
REKLAMA
pogoda Opoczno
1.4°C
wschód słońca: 07:09
zachód słońca: 15:41
Koronawirus
łódzkie
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Opocznie

kiedy
2025-01-12 15:30
miejsce
Miejski Dom Kultury, Opoczno, ul....
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-12 18:30
miejsce
Miejski Dom Kultury, Opoczno, ul....
wstęp biletowany
kiedy
2025-02-09 18:00
miejsce
Regionalne Centrum Kultury,...
wstęp biletowany